Supporterträff, Check!

  Man kan kanske luras att tro att ingenting händer, för att inget skrivs, men jag lovar, saker händer hela tiden, det är bara det att man inte kan gå ut med saker o ting förräns dom är riktigt 100 % klara. Jag om någon är ett hetsuvud som vill få saker klara på stört! Men jag får nästan bakbinda mig själv ibland för att hålla tillbaka lite.
saker TAR tid, saker MÅSTE tänkas igenom, osv... så är det ju, fast jag hatar det... medges.

  Nå, nu har vi kommit så långt i alla fall att det är klart med supporterträffen i Haparanda i år, jag antar att man kilar runt som galningar där nu för att få till något riktigt bra. Allt eftersom detaljer klarnar kommer de upp både här och på Facebook-gruppen. Så håll ögonen öppna! Det kan bli en riktigt rolig tillställning, och naturligtvis är även supportrarna från 1 B inbjudna!
 
  Vi som försöker hålla i Norrhockeykonceptet har insett att det behövs klara och tydliga ramar att jobba efter och det måste nog bli prio 1 under en kort period, hela konceptet måste ses igenom så det rullar på smärtfritt framöver. En första punkt är att få någon från varje lags supporterskara att ansluta sig till oss, och börja ge sina synpunkter via denna blogg. Tänk på, att så fort man stiger in i nätverket åker den älskade klubbtröjan av och en vidare syn på hockeyn måste ersätta klubbfärgerna! Fixar Ni/Du det, så välkommen att maila oss!
[email protected]

  Så, det viktiga som hänt förra veckan kan sammanfattas så här:
Supporterträff i Haparanda klar! detaljer kommer i takt med att saker o ting blir klara där.

  Sen ska vi inte glömma att Björklöven får sin slutliga dom i veckan som kommer, någonting säger mig att de klarar biffen, och att vi förhoppningsvis kan räkna in även dem i nätverket inom kort!

  Vi kör på!

Christer

Kommentarer
Postat av: Johan

Vill redan nu rikta en eloge till Aspen Army för att ni tagit på er att anordna den första supporterträffen. Detta blir en höjdare!

2010-05-24 @ 18:01:33
Postat av: Zamboni

Hatten av, väntar med spänning på tid och datum...

2010-05-26 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0