Åtminstone ett försök!

  Tänka sig, ett samarbete, nåja ett försök i alla fall till ett sådant mellan ett obotligt Kirunafans och ett lika obotligt Asplövensfans. (Antar jag) Denna blogg är ett resultat av diskussioner som förts på respektive lags forumsidor, där vi kom fram till att en särskild kanal behövs för att diskutera ishockeyns framtid i Norra Sverige.
  Jag tycker att vi som en grundregel till att börja med, lägger respektive laglojaliteter helt åt sidan, dem får och SKA vi ventilera på lagens olika sidor.
  Nu är denna blogg skapad i en hast, och jag vill ju verkligen inte ta för mycket plats själv, så nu överlåter jag åt Er, att först och främst komma med riktlinjer för hur vi ska sköta diskussionen, förutom den jag föreslog här ovanför, och kanske, ämnen som kan tas upp också.
  Som sagt, detta är en bra början, och kanske någon hugad datahackare kan bistå med ett snyggare forum till och med.

  Ordet är nu Ert!
Christer S

Kommentarer
Postat av: Micke

Najs, bra initiativ Christer, detta är ett utmärkt forum för dessa diskussioner. Nu är det bara att ladda pennan och få ner alla de funderingar man har. I slutändan så vore det trevligt om de styrande i framförallt Norrbottens ishockeyförbund skulle kunna hitta hit för att få sig lite intryck om hur vi ser på hockeyns framtid, vi som är gräsrötter och engagerade hockeyfans är de som hockeyn grundar sig på, inga fans, ingen hockey. Vi är många som vill lyfta fram dessa frågor på agendan, och nu brinner det i knutarna för norrhockeyns del!

2010-03-18 @ 21:47:10
Postat av: Anodizer

Helt rätt initiativ. Här förenas vi verkligen av en gemensam strävan att tillsammans försöka göra skillnad. Nu är det tydligare än någonsin att något måste göras för norrhockeyns framtid - innan det är försent.

2010-03-18 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0