Nyhetsbrev!

  På den Betasida som är upplagd, kan man nu regga sig för nyhetsbrev, som kommer att skickas ut så fort någt nytt händer! Man kan också regga sig för annat, som kommer i brevlådan sedan. Jag kan inte säga vad ännu, men det kommer att löna sig, jag lovar!
  Så gå in på www.norrhockey.yolasite.com och regga Er nu!
Kan förresten rekommendera yola.com för den som vill bygga en hemsida, mycket bra och gratis! (Tjänar inte en sekin på den rekommendationen, men gör det ändå)

Vi kör på!

Christer S

Kommentarer
Postat av: Humor Nizze

Inte för att vara sån... Men finns det ingen i närheten där som kan göra en sida själv ? För ärligt talat, så snygg är den inte... / Men kämpa på hockeyn behövs i NORR, liksom i MELLAN och SÖDRA Sverige... !!

2010-06-18 @ 15:53:13
URL: http://humornizze.blogg.se/
Postat av: Christer S

Ingen fara, Humor Nizze, det är som sagt en betasida, mer för att testa vad som behövs i sid o länkväg, än för att se bra ut. Riktig sida dyker snart upp på en skärm nära dig!

2010-06-18 @ 16:05:07
Postat av: Wordpress

varför inte använda sig av wordpress programvara? installera några tillägg så har du forum,nyhetsbrev och allt man behöver, då får man blogg + cms system allt i ett...

2010-06-19 @ 08:42:41
Postat av: Heavy

Wordpress om du kan så mycket, Då kan du säkert fixa en bättre beta sida som är bättre dÅ ?

2010-06-20 @ 08:06:35
Postat av: Wordpress

Sorry om mitt inlägg lät nedlåtande var inte isåfall meningen.



Kan försöka knåpa ihop nått på fritiden, inte hemma allt för mycket under sommaren men skall försöka om jag hittar en passande server och leka med. (hade redan funderingar när jag läste att norrhockey sökte hemsida att erbjuda men eftersom tiden är så knapp på sommaren blev det aldrig av) men som sagt skall göra ett försök i alla fall.



Men Design de kan jag nada om, brukar få de tekniska att fungera men det estetiska klarar jag bara inte av...

2010-06-20 @ 11:10:16
Postat av: Humor Nizze

Hoppas som sagt att mitt 1a inlägg inte togs som ett klagoskrik.. Bor lite för långt iväg för att ge en hjälpande hand, och det kanske skulle ses som konkurrens då jag redan hjälper till i en Div D klubb =o)

2010-06-21 @ 08:49:32
URL: http://humornizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0