Tack Boden!

  Då kan vi räkna in även Boden till de klubbar som ställer sig positiva bakom konceptet Norrhockey!
Jag vill passa på att tacka den trevlige Björn på BHF:s kansli för det trevliga samtalet, är alla inom den föreningen lika engagerade så finns det inget annat än en lysande framtid även i Boden.
  Han tog dock upp en fråga som jag känt till länge, men inte funderat så mycket över, ska erkännas.
Det är den konstanta bristen på folk som kan ställa upp och hjälpa till inom föreningarna. Finns förstås många anledningar till det, trots att engagemanget kan vara högt ändå.
  Ibland är man rädd för att det ska ta för mycket fritid i anspråk, men man gör ju inte mer än man vill, det är som sagt frivilligt. Ibland är man kanske tveksam till att stiga fram i något man uppfattar som en sluten gemenskap. Men i alla föreningar jag känner till, så är det allt annat än slutna sällskap, bara man ger sig tillkänna och själv är en normal människa, så blir det en resa med många skratt och många nya vänner. Inget att tveka om där.Så jag tycker ju inte man ska vara rädd att stega in på respektive kansli och anmäla sig som frivillig, ingen behöver göra mer än man själv vill ändå. All hjälp uppskattas oerhört av klubbarna överallt!

  Nå, då är vi alltså 4 klubbar som gett positiva signaler inför konceptet Norrhockey i allmänhet och All Star-mötet i synnerhet. En klubb till så är det mer än 50%, Var är ni Asplöven, Luleå Rebels, Clemensnäs och Teg?

  Keep Rockin'!

Christer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0