Lägesrapport!

  Så där ja, känns som säsongen redan startat!
Jag har glädjen att rapportera att två klubbar definitivt tackat ja till All Stars-konceptet redan, och att en tredje sagt ett princip ja. Väntar nu på svar från resten...  Ett lag kan man ha förståelse för om svaret dröjer, Teg, naturligtvis. Men i några andra klubbar verkar ledningarna långa långa... Så jag får helt sonika skicka ut ett inbjudan till åt berörda klubbar.
  Funderingar på motståndet finns givetvis, och några riktigt våta drömmar där. Foppa med sina Icebreakers?
Frölunda? Skellefteå? Kanske Björklöven, som verkar resa sig likt fågel Fenix ur askan igen.
  En sak är ju säker, det kommer att bli en riktig toppengrej, som jag hoppas kan fortsätta i många många år till, och vilket skyltfönster det blir för spelarna som blir uttagna till matchen med skills comp till det!

  Supporterträffen, där har vi några funderingar...
Kanske det är lämpligast att lägga den efter semesterperioderna, så de flesta har chansen att delta?
Ett förslag från Zamboni är att Aspen Army får anordna den första, är det ok med Er i Haparanda?
Det blir ju lite av en ära, bara det, Hör av er om Ni känner att Ni kan fixa det eller ej...

  En sak till, får vi till All Star mötena, så kan det ju utgöra grunden till den resefond vi talat om tidigare!
Väntar också entusiastiskt, om man nu kan det, på inlägg från spelare från olika lag. Det blir intressant läsning, kan jag lova. Bara dom ramlar in så.... (Det där var en liten pik)

Ha det eggstra bra nu!

Christer

Kommentarer
Postat av: Victor

skulle de bli allstar så ska det spelas i fururinken kalix utan tvecka mvh victor

2010-04-01 @ 23:05:07
Postat av: burra88

Well Crille ska ta ett snack med dom berörda som jag skrev i ett tidigare inlägg.

2010-04-04 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0