Åsså lite skärpning på en del håll!

  Nog för att säsongen tog slut väl tidigt för en del klubbar, och nog för att besvikelsen efter det kan kännas tung, men jag måste säga att det är vääääldigt segt på en hel del håll!
  Fortfarande har bara tre klubbar svarat på utskicket om All Star-matchen!
Det är riktigt dåligt, måste jag säga.

  Man behöver ju inte svara ja, eller ner, utan som en klubb, åtminstone reagera!
Eller är det så att man inte VILL ha någon förändring på vissa håll? Är det så att man tycker det är bra som det är? Är det inte dags att riva den lilla poolen till ankdamm man simmar i nu?

  Eller kan det vara så att man är RÄDD för att samarbeta över lagfärgerna? Är det så illa?
Jag tycker vi supportrar har tagit ett stort steg här och nu, nu är det upp till klubbarna också att vara åtminstone liiite aktiva, som att svara på mail. Det är ju ändå god netikett att göra så.

  Sen måste jag också tjata på dem som fått inbjudan till gästskriveri att ta tag i det, och trycka ner några tangenter. Där förstår jag dock att det kan ta lite längre tid. Krävs lite mer än nej - ja - kanske om, i de fallen.

  Så kom igen nu, dax att ta tag i det här, öppnamailboxarna på respektive kanslier!
Vi gör det, så ni kan också!


  Er väntande
Christer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0